Onafhankelijk advies, de beste keuze
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!

Review en beoordeling Youfone

Om je te helpen bij de keuze voor de mobiele provider die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Youfone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Youfone. Is Youfone je huidige mobiele aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Archief 2013

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Youfone zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

17%
van 104 klanten zou deze provider aanbevelen aan anderen.
5% misschien 78% niet

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • nooit meer youfone op 30-12-2013 om 23:37
    Mensen pas op! Ga niet in zee met youfone. Een van de slechtste, zoniet de slechtste van allemaal.Klantenservice bestaat niet. Onterechte facturen waarna er doodleuk een incassobureau extra kosten over rekent.Geloof me, klant is zeker geen koning bij youfone.Dit moet je niet willen.
    Reacties
    Youfone Webcare op 31-12-2013 om 11:35
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij vinden het vervelend om te horen dat u het zo ervaart. Als er iets is wat wij voor u kunnen doen horen wij het graag. Wij raden u aan om dan telefonisch contact op te nemen met de klantenservice of om een ticket in te sturen via My Youfone.

    Hopende op uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Team Youfone
  • Nadat ik een paar jaar een abonnement bij T-mobile heb gehad, wilde ik iets andersMijn vrouw heeft nu al een tijdje YouFone, en is daar wel tevreden mee ondanks een stroeve startNu loopt mijn abo tot maart 2014, maar heb ik al vast een abo afgesloten bij YouFoneNou de eenmalige kosten waren er direct af, ondanks dat mijn abo pas maart 2014 ingaatMaar de communicatie die ik na die tijd heb geprobeerd met YouFone is diep droevigIk lees hier ontzettend veel klachten over hen, en ben bang dat ik de verkeerde keus heb gemaaktWacht nu al over een week op antwoord van 2 mailtjes die ik heb gestuurdIk wil dan ook proberen mijn geld terug te krijgen en het contract te laten ontbinden, en tevens ook het abo van mijn vrouw opzeggen
    Want een onbetrouwbare leverancier schieten we tenslotte niets mee op
    Reacties
    Youfone Webcare op 31-12-2013 om 11:33
    Geachte heer/mevrouw,

    De aansluitkosten worden altijd direct afgeschreven. Hierna nemen wij uw bestelling verder in behandeling. Wij kijken graag voor u na wat de status is van uw bestelling. Wij willen u vragen om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij uw gegevens erbij kunnen pakken.

    Hopende op uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Team Youfone
  • Tibanus op 27-12-2013 om 18:21
    Na 2 maanden een sim-only abonnement van € 15,- bij Youfone gehad te hebben ben ik erg blij gekozen te hebben voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Niet alleen hebben ze een slecht netwerk (overal die irritante E van het Edge netwerk) maar de 1e maand bedroeg de rekening € 99,00 ivm mobiel internet kosten, zonder enige waarschuwing. Na een klacht, waarbij ik meermalen er zelf achteraan heb moeten bellen en na lang wachten dan toch maar het contactformulier heb ingevuld heb ik via die weg aangegeven dat zij volgens http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/telefonie/regels-voor-kosten-mobiele-telefoon verplicht zijn bij (dreigende) overschrijding een melding te geven. Vervolgens krijg ik als antwoord dat dat bij hun je eigen verantwoordelijkheid is en dat als ik het daar niet mee eens ben ik dan per post een klachtenbrief moet sturen (alsof dat minder goed werkt dan mijn mail). OF ik krijg niets en het is nu eenmaal zo OF ik heb een valide klacht maar ik moet nog iets aanleveren. Dit is gewoon een potje de hond achter de bal aan sturen. Geen restitutie, slechte bereikbaarheid (niet terugbellen) stuur maar een brief naar de klachtenafdeling, dat soort reacties. Ik las meerdere verhalen over mensen die Youfone als een stelletje oplichters ervaarden en ik ben het er nu helemaal mee eens.
    Reacties
    Youfone Webcare op 31-12-2013 om 11:32
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij kunnen begrijpen dat dit vervelend is. Neem graag telefonisch contact op met onze klantenservice, of stuur een ticket in via de My Youfone omgeving, zodat wij voor u kunnen nakijken wat er aan de hand is.

    Hopende op uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Team Youfone
  • Jullie zijn echt heel slecht bereikbaar.... Net na een half uur!!!! Opgehangen uit wanhoop en irritatie! Pas is ieder geval het bandje aan... Wij doen er alles aan om u zo snel mogelijk te kunnen helpen...Wat doen jullie eraan? Zou dat graag willen horen of kies voor een eerlijk bandje.Wilde contact opzoeken omdat ik 96 over mijn databundel heen zit en maak vooral gebruik van WiFi.Echt een hele slechte zaak om zo om te gaan met jullie klanten! Ik ben er echt een behoorlijk beetje klaar mee op deze manier! Hans
    Reacties
    Youfone Webcare op 31-12-2013 om 11:31
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij kunnen begrijpen dat dit vervelend is. Wij doen ons best om u zo snel mogelijk te woord te staan. U kunt ook een ticket insturen via de My Youfone omgeving. U ontvangt dan binnen maximaal 5 werkdagen een reactie.

    Hopende op uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Team Youfone
  • Janny Knook Henderson op 27-12-2013 om 17:20
    L.SWij hebben een probleem met de betaling doorgegeven die door jullie erkend is. wij zouden een goede nota krijgen die dan gelijk betaald zou worden. Ik heb ruim 2 jaar een abonnement bij jullie en ik heb nog nooit achter gestaan met de betaling. en nu krijg ik doodleuk een mailtje dat ik afgesloten ben. Op grond van wat???? Ik wens ook dat de aansluiting per direct in orde komt en niet na 8 werkdagen. Dus nu.Vriendelijke groet Janny Knook Henderson.
    Reacties
    Youfone Webcare op 31-12-2013 om 11:29
    Geachte mevrouw,

    Wat vervelend om te horen dat u afgesloten bent. Wij kijken het graag voor u na en vragen u daarom telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wij kunnen dan uw gegevens erbij pakken en alles voor u nakijken.

    Hopende op uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Team Youfone
  • Ook ik ben gestopt met een abonnement bij Youfone. En ook bij mij blijven ze abonnementskosten van mijn rekening halen! Tijdens mijn abonnementsperiode heb ik geen problemen ervaren, maar dit vind ik wel heel vervelend.
    Reacties
    Youfone Webcare op 24-12-2013 om 11:58
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij kunnen begrijpen dat dit vervelend is. Neem graag telefonisch contact op met onze klantenservice, of stuur een ticket in via de My Youfone omgeving, zodat wij dit voor u kunnen nakijken.

    Hopende op uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Team Youfone
  • Marti2003 op 22-12-2013 om 18:34
    Had het opgezegd mijn abonnement. Per email en per telefoon bevestigd dat het wordt gedeactiveerd. Maar toch weer geld van mijn rekening afhalen voor mijn abonnement die ik heb beëindigd. Krijg het heen en weer van!

    Ik heb nu weer gestorneerd. Jullie krijgen niets meer van mij!! Ik ben het zat om tijd in te steken...

    En nee ik ga niet meer bellen, ik wacht jullie reactie wel af. Geen youfone meer voor mij.
    Reacties
    Youfone Webcare op 24-12-2013 om 11:57
    Geachte heer/mevrouw,

    Wat vervelend om te horen, wij kijken dit graag voor u na echter hebben wij dan wel uw gegevens nodig. U kunt ook een ticket insturen via de My Youfone omgeving, dan krijgt u binnen 5 werkdagen een reactie per email.

    Hopende op uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Team Youfone
  • H. Janssen op 21-12-2013 om 17:12
    Mijn partner en ik hebben beide afzonderlijk de klantenservice van youfone gebeld met het nieuwe nummer 1200, dat zou vanaf 1 november immers gratis zijn! En onze aansluiting is immers actief.Bij lopende kosten op my youfone zien wij beiden, dat er toch kosten in rekening zijn gebracht voor bellen naar het informatienummer. Wij weten beide zeker dat we 1200 hebben gekozen, dat kunnen we nog nazien in het logboek. Ook de gespreksduur komt precies overeen. Bovendien hebben we geen ander infonummer gebeld.Hopende dat youfone dit snel zal corrigeren. Wij hebben beide een ticket gezonden hierover (1019NJ 40).
    Reacties
    Youfone Webcare op 24-12-2013 om 11:55
    Geachte heer/mevrouw Janssen,

    Ons 1200 nummer is inderdaad gratis vanaf 1-11-2013. Wij hebben uw gister een reactie op uw tickets gegeven, hierin vindt u meer informatie.

    Met vriendelijke groet,

    Team Youfone
  • Het rekeningbedrag is gewoon afgeschreven maar ik kan niet meer bellen!!!youfone is totaal onbereikbaar. De medewerkers zijn urenlang `in gesprek`. kennelijk is youfone failliet. geen abo afsluiten dus.
    Reacties
    Youfone Webcare op 20-12-2013 om 12:00
    Geachte mevrouw,

    Onze excuses dat u ons niet heeft kunnen bereiken. Op dit moment kan het druk zijn op de klantenservice, indien u hier niet op kunt wachten, kunt u ook een ticket insturen via de My Youfone omgeving. Hier ontvangt u binnen 5 werkdagen een reactie op. Wij zijn niet failliet.

    Met vriendelijke groet,

    Team Youfone
  • Ik heb tot nu in NL nooit zo een slechte bedrijf met slechte service en klanten behandeling gezien. Voor mij en mijn kennisen nooit meer youfone.........
    Reacties
    Youfone Webcare op 19-12-2013 om 19:19
    Geachte heer/mevrouw,

    Wat vervelend om te horen. Neem graag contact op met de klantenservice zodat wij dit direct voor u kunnen nagaan. Ook kunt u een ticket insturen via de My Youfone omgeving. Hierop ontvangt u binnen 5 werkdagen een reactie.

    Hopende op uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Team Youfone

Navigatie