Forum Bellen.com

Ervaringen T-Mobile (voorheen Online)

Reacties

(348 reacties)
Quote gerardd  | 26-1-2013, 11:12
Pasfoto
Let op voor je in zee gaat met deze boevenbende je zit er aan vast voor je alles in huis en getest heb ben bij juridisch loket geweest en ze zeggen dat ze de,r eigen goed ingedekt hebben wettelijk is het toegestaan wat ze doen.lees dit goed (Indien u het abonnement heeft afgesloten via internet of telefoon, heeft u de mogelijkheid om deze overeenkomst kosteloos te annuleren op grond van het wettelijk herroepingrecht. U dient uw annulering binnen zeven werkdagen kenbaar te maken aan onze klantenservice. Meer informatie kunt u vinden op www.online.nl/klantenservice.
De algemene voorwaarden van Online zijn op deze overeenkomst van toepassing (zie www.online.nl/voorwaarden). dit staat in de bevestiging aanvraag datum 20-11-2012. De bevestiging abonnementsgegevens komt per mail op 1-1-2013, internetdiensten worden 14-1-2013 geleverd zoals je ziet zit ik over de 7 werk dagen al op het moment dat ik de bevestiging van gegevens heb ontvangen, zo naaien ze je alvast aan een jaar contract, al voordat je van de diensten gebruik maak. en geloof me het kan ik kom er niet onderuit volgens juridisch loket medewerker,ben je lekker dan? U BENT GEWAARSCHUWD,veel geluk naar het zoeken van een andere provider. grt Gerard(o. en dan het belangrijkste net als de meeste adsl providers krijg je niet wat ze beloven heb 20 mb voor 9.95 maar kom niet hoger dan 45kb WTF,ik heb sinds een week alles in 1 van upc 60down 6up krijg zelfs meer dan 60mb

De auteur heeft de tekst gewijzigd op 26-1-2013 11:24:37
Quote Wai Lun  | 3-1-2013, 00:03
Pasfoto
Online van t-mobile is te slecht voor woorden. Ik heb het nu bijna een half jaar en heb alleen maar haren uit mijn hoofd getrokken. Ik heb het pakket snel internet en heb volgens hun 20 mb/s down en 1mb/s up, dus niet ! Zo instabiel als het maar kan. Problemen met gamen. Downloaden boven de 1mb/s is zeer zeldzaam. Meer 100 kb/s, dit is gewoon oplichterij. Snel een ander provider zoeken en hiervan leren. Eerst maar even goed op forums kijken wat anderen mensen weten en ervaren voordat ik een ander contract teken.
Quote Stap Weerover  | 18-11-2012, 02:29
Pasfoto
Ik zit (nog) bij UPC alles-in-1 pakket, 60mb down en 6 up + bellen + digiTV + analoge TV voor ca 40 p/mnd. Alleen dat gaat binnenkort naar 55 p/mnd omdat mijn eerste kortingsjaar voorbij is. Inclusief bellen kom ik dan op ca 70 p/mnd uit. Allen, ik kijk nooit digiTV en 60mb is mij teveel, dus ik wil geld besparen. Helaas. UPC levert nagenoeg geen andere pakketten. Dwz gooi ik digiTV eruit en ga ik naar 30mb dan betaal ik nog ongeveer evenveel. Van UPC weet ik ook, dat wanneer ze niet genoeg aan je verdienen, bijv alleen analoge tv, dat ze dan het analoge signaal terugschroeven, in de hoop dat je meer producten komt afnemen (dan schroeven ze de signaalsterkte weer op).Enfin..Ik heb o.a. T-Mobile gebeld en die bevestigen de BBNed postcode check en ik ga niet meer dan 10mb binnenhalen op een 20mb-abbo. Ik woon immers in de hoofdstad, dus de verbindingen hier zijn vooroorlogs en glasvezel komt hier de komende 10 jaar niet. Televisie zou dan via een extern kastje gaan, maar ik vrees storingen door de vele brommers hier, danwel extra betalen voor een buitenantenne. Men zegt aan de telefoon dat de benodigde huurlijn is inbegrepen, maar ik vind ik dat nergens terug op de website. Ik krijg een Empire pad cadeau, enkel als ik telefonisch bestel. Maar ik twijfel of mijn opgenomen gesprek de minimaal 10mbit dan garandeert. Misschien blijkt dat wel 6mb. Mijn laatste geteste ADSL was jaren terug en was toen 4mb. Ook heb ik niet zo`n vertrouwen in exotische hardware, zoals het bijgeleverde modem. Als ik dan Google op klachten, dan kom ik op sites zoals deze en zinkt me de moed in de schoenen! Het is gewoon ruk geregeld in ons land, omdat onze onbetrouwbare overheid weer eens de andere kant op kijkt. Voor een fatsoenlijk combi-pakket met de kwaliteit die je in 2012 mag verwachten ben je m.i gewoon dik 50 a 60 euro per maand kwijt. En dat is teveel vind ik. Zolang de overheid maar in de EU kan mee blaffen dat het hele land toegang heeft tot breedband internet. Alleen tegen welke prijs / ellende? Alleen al het surfen naar een nieuwe provider, daar krijg ik dus op voorhand al koppijn en koudwatervrees van. Waarschijnlijk is het handigste om mijn snelle UPC (Ziggo, glasvezel e.d. heb je hier niet) aan te houden en een deal te maken met de buren, waardoor we kosten van 1 abbo een beetje kunnen verdelen ?
Quote jeff  | 26-10-2012, 10:36
Pasfoto
nou ik ga maar niet beginnen over mijn klachten van online .......maar gelukkig hoef ik alleen nog een jaar en dan ben ik van de abonnement af...maar het volgenden heb sinds dinsdag geen internet...kreeg keurig maandag jongstleden een mail dat mijn internet van 8 naar 10~20 mb ging...goed nieuwe ...op zich ....dacht ik.dus dinsdag iets na de middag mijn laptop aan ..geen internet alles gecontroleerd en wat blijkt geen ADSL verbinding. gebeld...kreeg toe te horen dat dat de storing na een paar uur over zou zijn .....na 4 telefoontjes ...is het nu vrijdag ....geen internet ...en nu achter mijn een big mac aan het mailen voor mijn werk zucht .....ben ik de enige met deze probleem...
Quote jrecasens  | 25-10-2012, 09:11
Pasfoto
Ik volg Tonny`s voorbeeld! Bij deze ook een positief verhaal (voor de oplettende luisteraars, dit heb ik inderdaad ook zojuist geplaatst op digitelevisie.nl):

Twee weken geleden telefonisch digitale TV aangeschaft (vanwege kosten Ziggo). Had al internet van T-Mobile en wilde bij verlengen hiervan gebruik maken van een aanbieding voor nieuwe klanten voor TV+internet. Dit was, enigszins tot mijn verbazing, geen probleem! Wellicht omdat ik nog geen digitale TV van T-Mobile had, kon dit.

Het pakket is twee weken later verstuurd, op de dag dat mijn abo in ging, een dag later ontvangen, prima. De instructies om de antenne ontvanger en CI+ module met insteekkaart aan te sluiten paste op een A5 papiertje en waren duidelijk. Binnen tien minuten werkte het en kon ik de zenders opnieuw installeren via mijn TV.

Beeldkwaliteit is, zoals vermeld wordt op de site van T-Mobile, minder dan HD kwaliteit, maar zeker beter dan analoog. Nog geen last gehad van storingen. Prima service en prijs-kwaliteit verhouding vind ik.

Wat betreft internet: het is een 20 Mbit/s abo, wat neerkomt op een theoretische 2,5 MB/s. In de praktijk haal ik, bijvoorbeeld met het downloaden van torrents, 1,4 MB/s. Inderdaad een stuk minder, maar niet abnormaal, vind ik. Met internet nog nooit problemen gehad, en dus nog nooit de klantenservice hoeven te bellen. Ook dit is voor mij, zeker icm de aanbiedingen van T-Mobile, een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

De auteur heeft de tekst gewijzigd op 25-10-2012 9:13:09
Quote Tonny  | 23-10-2012, 19:03
Pasfoto
Dacht zal ook even reageren op al het negatieve over Online,zit al jaren bij deze provider eigenlijk nooit klachten heb dan wel niet de optimale snelheid maar dat word door hun aangegeven.Als ik al een keer iets heb hebben ze tot nog toe mij steeds snel en vriendelijk geholpen en te woord gestaan.Dus bij deze ook een positief stukje.
Quote Trinity  | 19-8-2012, 20:53
Pasfoto
We zijn sinds 2 augustus overgestapt op T-Mobile internet en digitale TV, voorheen ZIggo. Bij Ziggo nauwelijks problemen gehad maar vanwege de kosten overgestapt. Digitale tv is goed, niet van Ziggo.

Sinds gisteren hebben we ook internet nadat we de helpdesk hebben moeten bellen, schijnbaar was het telefoonnet nog niet goed bij ons maar gelukkig verholpen.

Tot nu toe dus wel tevreden.
Quote lisette  | 19-8-2012, 14:56
Pasfoto
Hier ook slechte ervaring met Online.
Ik ben klant bij ze vanaf mei 2012 en tot op heden nog nooit tevreden geweest! Facturen die wazig zijn en niet kloppen. Bedragen staan er vermeld die niet kloppen, de uiteindelijke berekening komt niet overeen met de bedragen die ze vermelden.
Verder ben ik onlangs verhuist, dat kost dus 50 euro, kun je vooraf niet zien, pas als je de verhuizing in gang zet krijg je te zien dat het 50 euro kost, normaal zou je een keus moeten hebben of je daarmee akkoord gaat of dan maar gaat opzeggen, bij Online dus niet!
Daarna is mijn verbinding niet tot gang gezet, de verhuizing heeft een maand geduurt bij hun.
Ze hebben 2 keer verhuiskosten in rekening gebracht. Ik heb ze ingebreke gesteld, per mail en telefoon al aangegeven, daarna een adres van hun ontvangen waar ik het heen kon sturen. Nu blijkt dat adres niet te kloppen!
Zoveel ellende en zulke hoge kosten voor niks... Abo is vrij simpel 9,50 per maand helaas nog nooit dat bedrag betaald. Of ik betaal iets in de 30 euro of niks wegens herberekeningen!

Reageer zelf

Naam:
E-mailadres (wordt niet getoond):

Smileys:
  Annuleren     Plaatsen  

Uitgelichte discussies

Zoeken binnen forum

Zoeken in de Bencom fora

Zoeken  

Gebruik Bencom fora

Voor alle reacties en bijdragen aan discussies gelden de normale fatsoensnormen die ook in het dagelijks leven gelden. Grove taal, beledigingen, discriminatie, racistische uitlatingen, commerciële berichten en privacygevoelige informatie worden niet geaccepteerd. Bencom behoudt zich het recht voor om bijdragen te verwijderen, te verplaatsen en/of discussies te sluiten. Dit geldt ook voor reacties die niets met het onderwerp of thema te maken hebben.
Reacties in het forum worden dus verwijderd indien:
  • Personen of partijen op een onaanvaardbare manier worden beledigd.
  • De afzender zich voordoet als iemand anders.
  • Er sprake is van reclame.
Bencom is in geen geval verantwoordelijk voor de inhoud van de forumberichten en kan evenmin aansprakelijkheid aanvaarden voor (im)materiele schade die eruit voort zou kunnen vloeien.