ik had een tijdje terug een abbonemment genomen bij een profider wiens naam ik neit meer weet, een abbonement van 150smsjes en minuten. nooit iets miss gegaan, sosm een keertje over de bundel heen, maar dat is dan mijn fout en dan moet ik maar een beetje bij betalen, na een tijdje had ik dan ook een sms verdubbelaar genomen. over het algemeen ging dit goed. tot dat werd overgenomen door KPN. mijn verbruik is absoluut niet veranderd maar toch moet ik nu elke maand zeker 40tot 60 euro meer betalen omdat ik zogenaamd over m`n bundel ben. waar ik toen nog achter kwam als ik de rekeningen goed bekeek, is dat ik in plaats van 300 smsjes en 150 minuten maar gewoon een bedrag op heb gekregen, wat niet in de buurt komt van 150 smsjes. volgens mij een bedrag van 10 euro, en dan voor elk smsje betaal ik al 6 cent. en dan komen daar de minuten die ik gebeld heb nog eens bij. ik ben nu nog bezig dit uit te vogelen hoe ik heir het beste vanaf kom, maar ikw eet wel, als m`n abbonement over een paar maanden voorbij is, ga ik regelrecht naar de concurent.
ik voel me ongelovelijk opgelicht door KPN.