NL BE

Forum Bellen.com

Ervaringen KPN

Reacties

(41 reacties)
Quote Reinder  | 21-1-2010, 14:57
Pasfoto

ik had een tijdje terug een abbonemment genomen bij een profider wiens naam ik neit meer weet, een abbonement van 150smsjes en minuten. nooit iets miss gegaan, sosm een keertje over de bundel heen, maar dat is dan mijn fout en dan moet ik maar een beetje bij betalen, na een tijdje had ik dan ook een sms verdubbelaar genomen. over het algemeen ging dit goed. tot dat werd overgenomen door KPN. mijn verbruik is absoluut niet veranderd maar toch moet ik nu elke maand zeker 40tot 60 euro meer betalen omdat ik zogenaamd over m`n bundel ben. waar ik toen nog achter kwam als ik de rekeningen goed bekeek, is dat ik in plaats van 300 smsjes en 150 minuten maar gewoon een bedrag op heb gekregen, wat niet in de buurt komt van 150 smsjes. volgens mij een bedrag van 10 euro, en dan voor elk smsje betaal ik al 6 cent. en dan komen daar de minuten die ik gebeld heb nog eens bij. ik ben nu nog bezig dit uit te vogelen hoe ik heir het beste vanaf kom, maar ikw eet wel, als m`n abbonement over een paar maanden voorbij is, ga ik regelrecht naar de concurent.

ik voel me ongelovelijk opgelicht door KPN.

Quote rjamoel  | 20-1-2010, 23:18
Pasfoto

Ik heb een simlockcode aangevraagt bij kpn, de volgende dag al binnen.
Nu staat er dat je de simkaart in je toestel moet doen en moet opstarten.
Dan schijn je een menu te krijgen ``telefoon beperkt`´. Nou weet ik niet of
iemand dat ooit heeft zien staan, maar ik zie alleen maar simkaart geweigerd.
En verder gaat de nokia n73 niet.

Snap er niks van. Staat er ergens een instelling niet goed
Het is trouwens geen nieuwe prepaid kaart maar een al in gebruik zijnde kaart

Quote pmor  | 12-1-2010, 07:56
Pasfoto

Ik heb sinds februari 2009 een 2 jarig flexibel abonnement van de KPN en na 2 maanden verviel mijn beltegoed.Ik heb toen eens heel goed de algemene voorwaarden mobiele telecommunicatie van de KPN gelezen en daar stond niets in over het vervallen van beltegoed. Ook op het contract is daar niets over vermeld.
In de winkels wordt er ook niets over verteld dus voelde ik mij bedrogen.
Dus ik ben in de telefoon en in de pen geklommen en heb de KPN gevraagd mijn ongebruikt beltegoed te crediteren. Deze weigerde dat en toen ben ik naar de geschillencommissie gestapt en heb het daar uitgevochten.
Ik ben door de geschillencommissie in het gelijk gesteld en de KPN moet mijn ongebruikt beltegoed alsnog crediteren. Conclusie, als een provider ongebruikt beltegoed laat vervallen dan moet dat wel in de contract voorwaarden staan.
Iedereen die voor 1 juli 2009 een flexibel abonnement heeft afgesloten kan het vervallen van ongebruikt beltegoed met succes aanvechten. Na 1 juli 2009 zijn de voorwaarden veranderd. Deze heb ik nog niet doorgelezen.

Quote Sylvia  | 3-1-2010, 12:25
Pasfoto

MIjn ervaring met KPN: ik ben overgestapt van KPN naar Tele 2. Tele 2 is super maar KPN blijft afschrijven, IK ben vanaf november aan het bellen met de Klantenservice maar er is geen beginnen aan. NOOIT MEER KPN! Wat een ellende....

Quote Marcel  | 29-7-2009, 17:58
Pasfoto

Het wordt nog vreemder. Ik ga dus verder kijken en bij een derde partij vind ik dezelfde aanbieding voor een Samsung S8300 met een verlenging van mijn mobiel 20 naar Flexibel online 100 en het toestel kost dan ineens € 92,-...........dat is meer in de richting van wat je verwacht van een persoonlijke aanbod voor een verlenging van een abonnement.

Weer gebeld met de KPN en toevallig dezelfde medewerker aan de telefoon gekregen en die adviseerde dus om een KPN abonnement af te sluiten bij een derde i.p.v. bij de KPN want de KPN is gewoonweg duurder.

Dan nog te bedenken dat de derde partij ook nog een vergoeding krijgt van de KPN voor het verkopen of verlengen van abonnementen en hij lijkt mij beter dat de KPN zicht gewoon bezig gaat houden met abonnmenten en niet meer met toestellen.

Quote Marcel  | 29-7-2009, 17:42
Pasfoto

Ik wilde mijn abonnement verlengen en kreeg dus een persoonlijk aanbod en na ook naar de normale prijs gekeken te hebben bij de KPN bleek ik € 169,95 te moeten betalen voor de Samsung S8300 terwijl als ik een nieuw abonnement zou nemen dan kost mij dat zelfde toestel met het zelfde abonnement ineens € 134,90.

De medewerker van de KPN vertelde mij dat dit klopt en toen ik aangaf dat het dus goedkoper en dat bij het afsluiten van een nieuw abonnement geen gebruik kon maken van behoud van nummerbehoud werd mij duidelijk dat er dus twee opties zijn, naar een andere provider of prepaid nemen.

Vreemde zaken hoor dat je als bestaande klant extra moet betalen om klant te blijven.

Quote P.Verdaas  | 18-7-2009, 15:55
Pasfoto

Heb al zeker 8 jaar een Pre-Paid telefoon. En ik BEL ALLEEN MAAR ALS HET NODIG IS. Ik verbruik ongeveer 17 Euro PER JAAR!! Daar heb ik geen vast abb. voor nodig. Ben zeer tevreden over KPN. En om te kijken hoe je Pre-paid bedrag is hoef je niets te betalen.

Quote Freek  | 17-6-2009, 17:26
Pasfoto

In mei heb ik mijn KPN abonnement gewijzgd van Flex naar SIM Only, want voordelig op KPN site voor 7,50 per maand, en geregeld bij KPN Service center in Amsterdam. Op de factuur van juni ontbreekt die korting echter. KPN Klantenservice reageert dat de korting niet in hun systeem staat en ik terug moet naar de winkel (KPN Business centre Amsterdam). Wie stelt nu de abonnementsprijzen vast, KPN of de winkels?

Reageer zelf

Naam:
E-mailadres:

Smileys:
Annuleren

Uitgelichte discussies

Zoeken binnen forum

Zoeken in de Bencom fora

Zoeken

Gebruik Bencom fora

Voor alle reacties en bijdragen aan discussies gelden de normale fatsoensnormen die ook in het dagelijks leven gelden. Grove taal, beledigingen, discriminatie, racistische uitlatingen, commerciële berichten en privacygevoelige informatie worden niet geaccepteerd. Bencom behoudt zich het recht voor om bijdragen te verwijderen, te verplaatsen en/of discussies te sluiten. Dit geldt ook voor reacties die niets met het onderwerp of thema te maken hebben.
Reacties in het forum worden dus verwijderd indien:
  • Personen of partijen op een onaanvaardbare manier worden beledigd.
  • De afzender zich voordoet als iemand anders.
  • Er sprake is van reclame.
Bencom is in geen geval verantwoordelijk voor de inhoud van de forumberichten en kan evenmin aansprakelijkheid aanvaarden voor (im)materiele schade die eruit voort zou kunnen vloeien.