NL BE

Forum Bellen.com

Ervaringen Hi

Reacties

(97 reacties)
Quote Alyssa  | 28-11-2009, 16:15
Pasfoto

KPN/HI ZIJN DE GROOTSTE OPLICHTERS OOIT! SLUIT NOOTI IETS AF BIJ HUN WANT JE WORD OP ALLE MOGELIJKE MANIEREN GENAAIT!!! JE BETAALD JE HELEMAAL SCHEEL!!

Quote Roland  | 11-11-2009, 21:10
Pasfoto

LET OP: Gewijzigde voorwaarden bij Hi Prepaid:Geachte mensen,De Hi Prepaid is het beltegoed houdbaarheid gewijzigd. Voorheen was het 1 jaar geldig. Het is nu "onbeperkthoudbaar". Maar als tegen prestatie dient u wel 1 x in de 6 maanden het beltegoed op te waarderen.

Quote paola  | 9-10-2009, 11:16
Pasfoto

Kpn is de grootse oplichter ooit!
Vorige week werd ik gebeld of ik een abonement wilde afsluiten, met een goed aanbod, van 19,95 met 175/350 ! kwamen alleen eenmalig 24,95 aansluitingskosten bij!!!
Na gisterenavond lang op hun site te hebben gekeken en een voorbeeld online factuur te hebben gezien, viel me op dat je een maand vooruit moet betalen, en dat je over te gehele bedrag nog eens btw moet betalen! Dat in de abonnementskosten t btw bedrag is verwerkt is normaal, maar nu stond er dus onderaan de factuur dat je over t gehele bedrag nog eens 19 % btw moet betalen, dus dubbel op!!! Je komt op deze manier altijd boven de 20 euro uit!! Ik vind dit buitengewoon schandalig!! Daarbij komt ook nog eens dat ik vandaag de telefoon en contract zou moeten tekenen! vanochtend om half 9 kon ik helemaal niks meer doen met mijn oude telefoon, omdat t al was overgegaan naar de nieuwe tel! Dit hebben ze me dus niet gemeld, ook schandalig, want als je dringend moet bellen, kan dit dus niet!!
Vanochtend naar 1200 gebeld met een andere telefoon, blijkt dus dat ik een iemand aan de lijn krijgt die niet met me in discussie gaat en heel erg schandalig met me omgaat!!!
Als die kerel straks komt dan teken ik niks, en als t goed is, word t dan binnen 3 weken weer omgezet naar mijn oude prepaid van Hi!! Ooh en zelfs mijn prepaid tegoed is komen te vervallen!!

Nooit een abonnement bij Hi Kpn afsluiten!!!! T zijn oplichters

Quote janis  | 25-7-2009, 19:45
Pasfoto

update/vervolg deel 3

sim-only 575min

weet niet of mensen het is opgevallen, maar normaal wordt je bel te goed ieder keer op de 15de op gehoogd..
krijg nu in een keer dat het de 20ste is.. 5dagen en 1 maand meer.
heb het contract nog een keer gelezen.. volgens mij is dit contract breuk.. zou iedere maand gedaan moeten worden...

ik gebeld, krijg ik te horen dat er een storing is en dat de volgende maand een compensatie zou zijn..
wel heel toevallig in de vakantie maand .. niet?

ik kom normaal net uit met me bel te goed.. stel ik had dit dus niet geweten/op gevallen.. had zeker weten in die week behoorlijk wat extra moeten betalen, omdat hun een fout gemaakt hebben en de klanten niet heeft laten weten via sms!!!!

Quote Dennis  | 10-7-2009, 21:16
Pasfoto

Doe dit dus nooit!!!!
sluit geen abonnement af met deze @#@&^% provider.
wij hebben voor onze dochter een sim only abonnement afgesloten met een looptijd van 1 jaar voor € 13.95 per maand daarvoor kon zij 275 minuten bellen en 550 sms-jes versturen (volgens de klantenservice) blijkbaar zat daar een onervaren helpdesk medewerker want dit is dus een bundel van 550 sms met verdubbelaar OF 275 minuten bellen, maar dit was blijkbaar alleen de eerste 2 maanden. nu zit ze met een rekening te kijken van ruim € 145.- voor 1 maand. dit kan ze dus onmogelijk als 13 jarige van haar zakgeld betalen. klantenservice gebeld, maar die geven dus niet thuis. blijkbaar waren wij verkeerd voorgelicht en daar konden ze niks aan doen. zit niets anders op dan het contract uit te dienen volgens hun. volgende stap is naar de primafoonwinkel gaan, in de hoop dat dit domme abonnement ongedaan wordt gemaakt. denk goed na voor je met Hi in zee gaat, en laat je zeer goed informeren.

Quote ilia  | 8-7-2009, 13:46
Pasfoto

Als je het abbonement afsluit krijg je alleen de mooie verhalen .Ja mevrouw u mag 275 minuten bellen voor 13.95. dat is letterlijk gezegd.
Na de eerste rekening moetst ik 30 euro bij betalen voor 267 bel minuten.
Klanten service gebeld :
Ja mevrouw dat zijn inbelminuten. U moet de voorwaarden ook goed lezen.

Wij kunnen u alleen adviseren om uw beltegoed drastissch op te hogen.

dat is Hi.

Ik heb ook een T-mobile abbonement 11.95 sim only,bel ik als een gek mee en sms ook heel veel ........betaal nooit meer dan het afgesproken tarief.....t-mobile heeft cker geen kleine lettertjes ....

Quote Wendy  | 7-7-2009, 01:35
Pasfoto

Wanneer je een Hi abonnement hebt, moet je er erg in houden dat je GRATIS de SMS verdubbelaar aan kan zetten! Die wordt na verlengen van je abonnement automatisch weer uitgezet, dus als je verlengt moet je het ook niet vergeten. Scheelde bij mij toch een hele boel, aangezien ik toch vaak SMS.

Quote janis  | 2-7-2009, 11:12
Pasfoto

update/vervolg..

heb nu een tijdje de 29euro studenten sim only abbo.
ben nog steeds niet te vreden over de abbo.

je zou verwachten wanneer je 575bel min hebt dat wanneer je ook beld 1min dat je dan op 574 zou kom te staan.
DIT is niet het geval.

het Q@%$Q#@$ systeem geeft jou geen bel minuten maar bel minuten om gerekend naar geld.
zo krijg je 575bel voor 149euro voor te bellen..

het grote probleem is wanneer je smiddag beld dat je dus niet omgerekend 1bel min er af gaat maar 2/3min er af.
s`avonds zal dat wel 1:1 zijn denk ik..
zo worden verschillende tarieven gebruikt op verschillende tijden.

daarom zul je ook lezen dat mensen erg snel door hun te goed heen zijn.

tevens wordt je bel te goed niet gehaal meegenomen naar de volgende maand.
zo zou ik 288euro krijgen en heb er maar 196max gekregen.
meer dan 12 x gebeld hier over.. maar gebeurt gewoon weg niks..
ja we zullen terug bellen.. NOOIT gebeurt.

gr.

Reageer zelf

Naam:
E-mailadres:

Smileys:
Annuleren

Uitgelichte discussies

Zoeken binnen forum

Zoeken in de Bencom fora

Zoeken

Gebruik Bencom fora

Voor alle reacties en bijdragen aan discussies gelden de normale fatsoensnormen die ook in het dagelijks leven gelden. Grove taal, beledigingen, discriminatie, racistische uitlatingen, commerciële berichten en privacygevoelige informatie worden niet geaccepteerd. Bencom behoudt zich het recht voor om bijdragen te verwijderen, te verplaatsen en/of discussies te sluiten. Dit geldt ook voor reacties die niets met het onderwerp of thema te maken hebben.
Reacties in het forum worden dus verwijderd indien:
  • Personen of partijen op een onaanvaardbare manier worden beledigd.
  • De afzender zich voordoet als iemand anders.
  • Er sprake is van reclame.
Bencom is in geen geval verantwoordelijk voor de inhoud van de forumberichten en kan evenmin aansprakelijkheid aanvaarden voor (im)materiele schade die eruit voort zou kunnen vloeien.