Als we toch verhalen aan het uitwisselen zijn
komt ie dan he!
2 weken geleden ben ik benaderd door een callcenter van HI, met de aanbieding of ik mijn contract wilde verlengen. Ik twijfelde nog maar ben het gesprek aangegaan. Een jonge snuiter die hortend en stotend strompelt over zijn eigen woorden, doet zijn sales gesprek uit de doeken. afijn, deze jonge heer de kans gegeven om zijn verhaal te doen, en mij een lucratieve aanbieding te doen. Was toch van plan te verlengen so why not. Leuk aanbod van een Sony experia x10 - eindeloos online - 1 jaar abbo etc. aangezien ik een gewaardeerde klant ben worden er met fikse kortingen gesmeten. Ik moest 50 euro bij betalen voor het toestel en kwam op een maand tarief van 27,95 incl. eindeloos online. Dus ik gaf akkoord. Toestel zou binnen 4 dagen geleverd worden.We zijn 6 dagen verder en nog steeds geen gehoor & geen ordenummer ontvangen (wel een mail welke voor een nieuwe Hi klant is bedoeld). Naderhand blijkt dat dit aanbod helemaal niet kan, en ook niet ingevoerd kon worden in het systeem. Hi heeft de melding nog nooit gehad, en dus nooit in behandeling genomen. Dus ik bellen naar de service helpdesk van HI, en krijg vervolgens een lieftallige dame aan de lijn die paraat staat om de uitdaging op te lossen. Compleet verhaal uitgelegd en deze dame heeft het in orde gemaakt en tekst en uitleg gegeven van het track en trace system. 2 dagen lang gecheckt waar het toestel uithangt en gekampeerd met de vraag of Sony de ijzererts nog uit de grond moet trekken.Ik maar weer eens bellen naar de service helpdesk van HI. De volgende uitermate beleefde dame gesproken en na wat uitzoekwerk zijn we er achter, de vorige dame heeft mijn BSN nummer genoteerd , helemaal top denk je tot het volgende bericht gedeponeerd wordt. Meneer uw bestelling is nooit in behandeling genomen , mijn collega heeft uw BSN nummer genoteerd echt moet dit het ID kaart nummer zijn. Ik zal dit z.s.m. in orde maken even geduld.Nog geen 20 sec later wordt mij de volgende vraag gesteld! Zou ik uw BSN nummer even mogen invoeren?????? ongekend!!! ….. moedeloos… nu is het eindelijk geregeld echter is de vraag nog wanneer het toestel binnen komt en of de bestelling wel goed is binnen gekomen. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik best een week of misschien wel 2 weken op een toestel kan wachten, maar principieel zeg ik NO GO! Tevens heb ik erg het gevoel dat deze fouten niet zo zeer bij het personeel ligt, maar meer bij de managers die hun personeel instrueren en hier de kwaliteit van bewaken. Mijn Abbo is nu verlengt, maar feit blijft dat als mijn contract afloopt ik schakel naar een andere provider.
Hi eindeloos ellende.
Toch leeft er nog 1 vraag die de helpdesk medewerker niet kan beantwoorden.
Ik verleng mijn abbo per 1 sept 2010 maar feitelijk loopt hij 28 dec 2010 af. Na ontvangs van mijn toestel gaat mijn verlenging in (dit is dus 2 sept als ik het mag geloven).
Mijn vraag naar de beste dame was als volgt: loopt mijn contract nu van 2 sept 2010 t/m 2 sept 2011 of t/m 28 dec 2011????? dit kan dus inhouden dat ik per 1 sept de nieuwe kosten ga betalen en mijn contract 1 jaar en 3 maanden gaat duren!!!! iemand hier ervaringen mee????
Groet Xander Nordmann