Kpn is de grootse oplichter ooit!
Vorige week werd ik gebeld of ik een abonement wilde afsluiten, met een goed aanbod, van 19,95 met 175/350 ! kwamen alleen eenmalig 24,95 aansluitingskosten bij!!!
Na gisterenavond lang op hun site te hebben gekeken en een voorbeeld online factuur te hebben gezien, viel me op dat je een maand vooruit moet betalen, en dat je over te gehele bedrag nog eens btw moet betalen! Dat in de abonnementskosten t btw bedrag is verwerkt is normaal, maar nu stond er dus onderaan de factuur dat je over t gehele bedrag nog eens 19 % btw moet betalen, dus dubbel op!!! Je komt op deze manier altijd boven de 20 euro uit!! Ik vind dit buitengewoon schandalig!! Daarbij komt ook nog eens dat ik vandaag de telefoon en contract zou moeten tekenen! vanochtend om half 9 kon ik helemaal niks meer doen met mijn oude telefoon, omdat t al was overgegaan naar de nieuwe tel! Dit hebben ze me dus niet gemeld, ook schandalig, want als je dringend moet bellen, kan dit dus niet!!
Vanochtend naar 1200 gebeld met een andere telefoon, blijkt dus dat ik een iemand aan de lijn krijgt die niet met me in discussie gaat en heel erg schandalig met me omgaat!!!
Als die kerel straks komt dan teken ik niks, en als t goed is, word t dan binnen 3 weken weer omgezet naar mijn oude prepaid van Hi!! Ooh en zelfs mijn prepaid tegoed is komen te vervallen!!
Nooit een abonnement bij Hi Kpn afsluiten!!!! T zijn oplichters