Forum Bellen.com

Ervaringen Hi

Reacties

(120 reacties)
Quote rescue  | 3-9-2010, 14:37
Pasfoto

raar dat ik een reactie plaatste en ineens verwijderd is.

Quote rescue  | 3-9-2010, 14:33
Pasfoto

ik heb gisteren via het callcenter waardoor ik gebeld ben een abbo afgesloten en na het lezen van al deze klachten begin ik toch echt te twijfelen.
net werd ik gebeld door vodafone en die vertelde mij ook dat het een duur abbonement was die ik afgesloten had.
ik vond het al vreemd dat die jongenheer aan de telefoon mij meedeelde dat ik voor 10 ct per min kon bellen terwijl op de hi site staat 13 ct per minuut en bij andere aanbieders bel je per gesprek.
ik denk als de aanbieding rond is dat ik hem rechtstreeks maar terug stuur!

Quote Xander Nordmann  | 1-9-2010, 16:56
Pasfoto

Als we toch verhalen aan het uitwisselen zijn komt ie dan he!

2 weken geleden ben ik benaderd door een callcenter van HI, met de aanbieding of ik mijn contract wilde verlengen. Ik twijfelde nog maar ben het gesprek aangegaan. Een jonge snuiter die hortend en stotend strompelt over zijn eigen woorden, doet zijn sales gesprek uit de doeken. afijn, deze jonge heer de kans gegeven om zijn verhaal te doen, en mij een lucratieve aanbieding te doen. Was toch van plan te verlengen so why not. Leuk aanbod van een Sony experia x10 - eindeloos online - 1 jaar abbo etc. aangezien ik een gewaardeerde klant ben worden er met fikse kortingen gesmeten. Ik moest 50 euro bij betalen voor het toestel en kwam op een maand tarief van 27,95 incl. eindeloos online. Dus ik gaf akkoord. Toestel zou binnen 4 dagen geleverd worden.We zijn 6 dagen verder en nog steeds geen gehoor & geen ordenummer ontvangen (wel een mail welke voor een nieuwe Hi klant is bedoeld). Naderhand blijkt dat dit aanbod helemaal niet kan, en ook niet ingevoerd kon worden in het systeem. Hi heeft de melding nog nooit gehad, en dus nooit in behandeling genomen. Dus ik bellen naar de service helpdesk van HI, en krijg vervolgens een lieftallige dame aan de lijn die paraat staat om de uitdaging op te lossen. Compleet verhaal uitgelegd en deze dame heeft het in orde gemaakt en tekst en uitleg gegeven van het track en trace system. 2 dagen lang gecheckt waar het toestel uithangt en gekampeerd met de vraag of Sony de ijzererts nog uit de grond moet trekken.Ik maar weer eens bellen naar de service helpdesk van HI. De volgende uitermate beleefde dame gesproken en na wat uitzoekwerk zijn we er achter, de vorige dame heeft mijn BSN nummer genoteerd , helemaal top denk je tot het volgende bericht gedeponeerd wordt. Meneer uw bestelling is nooit in behandeling genomen , mijn collega heeft uw BSN nummer genoteerd echt moet dit het ID kaart nummer zijn. Ik zal dit z.s.m. in orde maken even geduld.Nog geen 20 sec later wordt mij de volgende vraag gesteld! Zou ik uw BSN nummer even mogen invoeren?????? ongekend!!! ….. moedeloos… nu is het eindelijk geregeld echter is de vraag nog wanneer het toestel binnen komt en of de bestelling wel goed is binnen gekomen. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik best een week of misschien wel 2 weken op een toestel kan wachten, maar principieel zeg ik NO GO! Tevens heb ik erg het gevoel dat deze fouten niet zo zeer bij het personeel ligt, maar meer bij de managers die hun personeel instrueren en hier de kwaliteit van bewaken. Mijn Abbo is nu verlengt, maar feit blijft dat als mijn contract afloopt ik schakel naar een andere provider.

Hi eindeloos ellende.

Toch leeft er nog 1 vraag die de helpdesk medewerker niet kan beantwoorden.
Ik verleng mijn abbo per 1 sept 2010 maar feitelijk loopt hij 28 dec 2010 af. Na ontvangs van mijn toestel gaat mijn verlenging in (dit is dus 2 sept als ik het mag geloven).
Mijn vraag naar de beste dame was als volgt: loopt mijn contract nu van 2 sept 2010 t/m 2 sept 2011 of t/m 28 dec 2011????? dit kan dus inhouden dat ik per 1 sept de nieuwe kosten ga betalen en mijn contract 1 jaar en 3 maanden gaat duren!!!! iemand hier ervaringen mee????

Groet Xander Nordmann

Quote ron  | 29-8-2010, 14:10
Pasfoto

ik wil ook nog even voor een korte verhaaltje plaatsen voordat ik deze pagina afsluit over HI/kpn
ik wacht nu al 5 weken op internet die ik heb afgesloten en waneer ik contact opneem met de klantensevice
wordt er op een of andere manier voor megezicht weer opgehangen of ontijdloos in de wacht gezet
nou ben ik eens een beetje klaar met dat HI/KPN en ben overgestapt naar T-MOBIL en tot mijn schrik had ik voor het zelfte geld dubbele minuten inde maand en ik heb geen problemen meer met de klantesevice
ik ben zeer ontevreden over de HI/KNP. ik raad het je niet aan een voordeligste beste keuze zal tog een T-mobil zijn

Quote Kor  | 26-8-2010, 21:15
Pasfoto

Kom er tot mijn verrassing ook achter dat ik een half jaar geleden had moeten opwaarderen. Belachelijk dus die opmerking dat het tegoed onbeperkt houdbaar is. Heb ik net een nieuw tegoed gekocht van 10 euro en ben ik ook nog de 2,35 euro kwijt die ik van mijn tientje van vorig jaar over had. Sinds 2000 had ik dit nummer (ja ja, trouwe klant hoor) en ik was er zeer aan gehecht, maar Ik ga nu toch maar eens op zoek naar een andere provider.
Het nieuwe tientje zet ik wel op Marktplaats t.e.a.b. Met Hi heb ik het wel gehad. Als ze me toch niet meer moeten ................. Maar eens zien wie het meeste beltegoed biedt bij een sim only.

Quote Natalia  | 25-8-2010, 21:43
Pasfoto

Op de laatste vervaldag (opwaardeerdag) van Hi Prepaid heb ik geprobeerd op te waarderen.
Dat was niet meer mogelijk via internet of de telefoon zelf.
Klantenservice gebeld: Mijn nummer was niet meer aan mijn sim-kaart gekoppeld!!

Terwijl ik gewoon nog steeds gebeld wordt.
Ook met mijn vaste telefoon kan ik mijn mobiel gewoon nog bereiken.
Hoezo niet gekoppeld dan? Dat konden ze mij niet uitleggen, het was iets in het systeem.
Dat konden ze ook niet meer terugdraaien.

Conclusie: Het nummer is niet meer van mij (terwijl ik hem nu nog steeds kan bellen).
Ik moet een nieuw prepaid kaartje bestellen met een nieuw telefoon-nummer.
KPN / Hi Prepaid: Bedankt maar niet heus!

Ik ga op zoek naar een andere provider, ben er helemaal klaar mee.

Quote Dona  | 25-8-2010, 12:27
Pasfoto

Wat ik verder heb gelezen door mensen hier, dat je op hun site zoveel kan lezen wat de addertjes onder de gras is, maar als oprecht bedrijf hoor je dat gewoon op dat moment al te vermelden en niet van alles aansmeren en vervolgens meer geld willen ontvangen. En dan dood leuk zeggen ja had u ook kunnen kijken op onze site, is toch te gek voor woorden dat je bijna csi moet gaan spelen voor dat je iets kan aangaan. En ze melden altijd dat ze schade lijden als ze nog geld van je ontvangen, nou sorry met miljoenen klanten denk het niet eerder gewoon dat je weer je administratie open zet en kijkt van wie je nog wat te goed heb. Ja zo kan iedereen lekker dom ***len en zakken vullen.

Quote Dona  | 25-8-2010, 12:04
Pasfoto

Ja ze zijn heel goed om spook rekeningen te sturen, of te wel waar je niks van weet en totaal niet klopt met wat je al betaald heb. Dubbel in het glaasje kijken hun maar wij klanten moeten er door heen kijken en ons niet laten naaien. Hi pakt alles en dubbel ze gaan echter over lijken want bellen en schrijven reageren ze niet op, enkel alleen sturen ze meteen incasso of ze slepen je meteen voor de Kanton Rechter. Nee zo ga je niet met je klanten om en behoud je ze zeker niet.

Reageer zelf

Naam:
E-mailadres (wordt niet getoond):

Smileys:
Annuleren

Uitgelichte discussies

Zoeken binnen forum

Zoeken in de Bencom fora

Zoeken

Gebruik Bencom fora

Voor alle reacties en bijdragen aan discussies gelden de normale fatsoensnormen die ook in het dagelijks leven gelden. Grove taal, beledigingen, discriminatie, racistische uitlatingen, commerciële berichten en privacygevoelige informatie worden niet geaccepteerd. Bencom behoudt zich het recht voor om bijdragen te verwijderen, te verplaatsen en/of discussies te sluiten. Dit geldt ook voor reacties die niets met het onderwerp of thema te maken hebben.
Reacties in het forum worden dus verwijderd indien:
  • Personen of partijen op een onaanvaardbare manier worden beledigd.
  • De afzender zich voordoet als iemand anders.
  • Er sprake is van reclame.
Bencom is in geen geval verantwoordelijk voor de inhoud van de forumberichten en kan evenmin aansprakelijkheid aanvaarden voor (im)materiele schade die eruit voort zou kunnen vloeien.