Ik ben vorige week nog opgelicht door Belkaart.nl voor 10 euro!!! Belkaartnummer werd niet geacepteert , heb ze gemailt maar kreeg geen gehoor van ze!!
Waarschuwing!!!!!!
Ik heb mijn belkaart opgewaardeerd en betaald via belkaart.nl maar heb dit 10 euro beltegoed nooit ontvangen!!! meerdere malen de klantenservice gemaild zonder reactie terug, ben dus 10 euro kwijt!! Nooit meer via opwaarderen via belkaart.nl!!!!
Ik heb gemerkt dat er tijdens het bellen via het 020 -inbelnummer van Belkaart.nl niet alleen de belkosten van het Belkaartsaldo afgaan, maar tegelijkertijd worden de gebelde minuten ook nog eens door KPN in rekening gebracht. Wanneer ik met Belkaart via Telfort mobiel bel, gaat het ten koste van mijn maandelijkse vrije 200 minuten.Dus ik betaal de gesprekskosten eigenlijk DUBBEL ipv dat het goedkoper is.Hoe kan dat toch. Van KPN en Telfort heb ik nog geen reactie ontvangen. En bij Belkaart zeggen ze dat dit niet zou kunnen! Maar ondertussen.....!
Mijn vraag is deze,,,wat betekend *barring Calls* want ik kan overal naar toe bellen behalve Turkije,plus het invoeren van een code is verplicht maar waar krijg je die code.
Nog beter helemaal geen barrings calls code,voorheen had ik daar geen last van!
Deze rekening komt dus nog bovenop de kosten van de belkaart!!!!!!! Echte oplichterij dus. Niet doen
[specificatie rekening verwijderd]
Totaal bedrag Bellen naar vaste nummers 87,02
Goedemiddag, ik heb een belkaart van belkaart.nl en krijg net mijn telefoonrekening en daar moest ik dus nog € 87,02 extra betalen voor mijn telefoontjes naar Tunesie. Hoe kant dat ik heb toch al voor mijn belkaart betaald?? Is dit pure oplichterij of zo.Nou het lijkt helemaal nergens op.
HEMA internationaal budget bellenInbellen naa020 via vaste lijn is gratisInbellen via Gsm is tarief provider per minuutHet is wat duurder maar GEEN ADDERTJES.Starttarief is 7 cent en de rest is per secode.Ik doe het al jaren. !!Gewoon Super.Succes.
Ik heb dezelfde negatieve ervaringen met Belkaart.nl: heel veel p;ogingen en weinig verbinding, na week zelfs nooit meer verbinding. Heb hierover bij deze firma geklaagd maar ze houden me al weken ana het lijntje. Vergeet dus deze aanbieder!